Kerja laGila

1. Aku tak tahu entah dah berapa juta kali aku update resume, dah berpuluh company aku hantar. Tapi........ (diam)

2. Aku sebenarnya ingat nak lepak-lepak sekejap lepas abis blaja, tapi bila tengok dah ada member yang dah dapat kerja, aku pun rasa mengelabah. Final exam sebenarnya belum habis lagi, masih berbaki 3 paper.

3. Aku mungkin memilih mintak kerja, itu memang aku akui (buat masa sekarang). Aku masih memilih kerja yang sesuai dengan pengkhususan aku iaitu Design Engineer. Kalau anda ada mengetahui kekosongan jawatan Design Engineer, jangan segan-segan bagi tahu aku. Sedia berkhidmat.

4. Aku terasa nak memekak lagu Meet Uncle Hussein (la.. la.. Kerjalah...)

5. Tiada nilai ilmiah dan tajdid dalam kiriman ni, harap maklum.

Comments

Amar san said…
salam bro... bagi abis paper dulu, baru keje.. kalo dah keje tapi ada paper lagi, nanti serabut otak.. serius..

aritu teman dah keje dah, tp masih berbaki 5 paper.. mmg serabut kepala, pasal keje balik paling awal pun pukul 8.. paling lewat tu, aduh sampai cecah pukul 11..

masa mula2 keje dulu, niat ingat nak self study kat rumah.. alih2 bila dah keje, sampai umah je terus tido.. mmg penat sangat2..

akhir skali, teman benti keje dan tumpukan pada exam.. senang sikit nak concentrate.. otak pun lebih ringn dan boleh fokus kat study.. nanti dah grad nanti bolehlah apply keje lagi insyaAllah
ajim said…
salam..

oh, dasat2.. tq atas perkongsian pengalaman.. insyaAllah!
tuan director said…
dah tukar dot com
tahniah
rajin2 update